УЧАСТЬ ЗАВІДУВАЧКИ ЛАБОРАТОРІЇ ІННИ ЧЕРВІНСЬКОЇ У ІІІ МІЖНАРОДНІЙ НАУКОВО-ПРАКТИЧНІЙ КОНФЕРЕНЦІЇ

22 грудня завідувачка творчої навчально-наукової лабораторії  «Гірська школа Українських Карпат» ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» Інна Червінська  взяла участь у ІІІ  Міжнародній науково-практичній конференції «Актуальні проблеми педагогіки початкової школи в контексті освітньої реформи».

 Під кінець 2020 року за ініціативи кафедри педагогіки і психології (завідувачка кафедри – доцентка Оксана Поясик) Коломийського навчально-наукового інституту відбулася ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми педагогіки початкової школи в контексті освітньої реформи».

Співорганізаторами заходу виступили творча навчально-наукова лабораторія «Гірська школа Українських Карпат» ДВНЗ «Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника» завідувачка лабораторії – доцентка Інна Червінська, кафедра педагогіки та методики початкової освіти та навчально-наукова лабораторія «Теорія і практика розвитку Нової української школи» Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича – завідувачка кафедри – професорка Світлана Романюк .

Учасниками конференції стали понад 120 науковців та педагогів-практиків серед них дослідники з Індії, Іраку, Польщі, Словаччини, науково-педагогічні працівники провідних вітчизняних закладів вищої освіти – Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, Криворізького державного педагогічного університету, Університету державної фіскальної служби України, Державного закладу вищої освіти «Університет менеджменту освіти» НАПН України, Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля, Рівненського державного гуманітарного університету.

Учасники конференції презентували наукові доробки з історичної, філософсько-методологічної та проблематики сучасних наукових досліджень  з педагогіки та  психології. Матеріали досліджень науковців розкривали проблеми змісту історичних, філософських та методологічних питань сучасної педагогіки, соціально-психологічні аспекти становлення та розвитку особистості молодшого школяра, актуальні проблеми інклюзії в умовах реформування початкової школи, модернізації початкової школи в етнокультурному контексті.